Om als bedrijf relevant te blijven, is een perfecte klantervaring niet een ‘nice to have’ maar een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering. Bedrijven die niet in staat zijn om aan de steeds hogere eisen van hun klanten te voldoen, zullen eenvoudigweg marktaandeel verliezen aan concurrenten die hier wel aandacht aan besteden. Maar...
Whitepaper van Verizon
Onderwerp:
Management
augustus 2019
De toegevoegde waarde van de digitale transformatie is evident. Organisaties ontwikkelen nieuwe business modellen, leveren een betere klantervaring en stroomlijnen bedrijfsprocessen. Dat wil niet zeggen dat de digitale organisatie een zorgeloos bestaan tegemoet gaat. Nu devices, sensoren, machines en mensen meer dan ooit met elkaar verbonden...
Onderzoek van Verizon
Onderwerp:
Management / Security / Digital Innovation
december 2018
Hoe zie je dat een organisatie in een vroeg stadium heeft geïnvesteerd in de digitale transformatie? Wat zijn de successen van de ondernemingen die je als early adopter kunt betitelen als het gaat om de digitale transformatie? IDC deed in samenwerking met Verizon onderzoek onder ruim 200 managers van grote bedrijven wereldwijd en kwam tot een...
Onderzoek van Verizon
Onderwerp:
Digital Innovation
november 2018