Gamificatie wordt steeds vaker gebruikt als een manier om werknemersprogressie te managen, motiveren en te monitoren. Specifiek bij IT Service Desk en Support omgevingen oogst deze manier van werken succes. En ondanks dat de voorbeelden van deze managementtool overwegend positief zijn, zien veel managers nog altijd beren op de weg bij de...
Whitepaper van Freshworks
Onderwerp:
Management / Digital Workplace
januari 2019
Enterprise Servicemanagement heeft over de afgelopen jaren flinke sprongen gemaakt. Daar waar IT Service Management voorheen enkel gebruikt werd als verbeteraar voor specifieke afdelingen en onderdelen binnen een organisatie, wordt het nu vooral gezien als de katalysator voor het welzijn van de gehele organisatie. In deze whitepaper wordt helder...
Whitepaper van Freshworks
Onderwerp:
Management
januari 2019
Het is een open deur, maar kan niet vaak genoeg benadrukt worden; technologie verandert drastisch de manier waarop we tegenwoordig zaken doen. Organisaties die met de nieuwe winden meewaaien en zich aanpassen zullen gezond blijven, waar organisaties die dit niet doen zullen blijven ploeteren en uiteindelijk het onderspit delven. Moderne...
Whitepaper van Freshworks
Onderwerp:
Management
januari 2019