De complexe aard van de gezondheidszorg, met zijn ongelijksoortige systemen, papieren dossiers en verspreide zorgverleners, creëert obstakels voor het leveren van naadloze, consistente zorg. Niet op elkaar aangesloten processen en mensen verhogen de kosten en verhinderen een end-to-end service-ervaring. Hoe kunt u uw activiteiten...
Whitepaper van ServiceNow
Onderwerp:
Digital Transformation / Zorg
januari 2021
Na zich te hebben aangepast aan de plotse en ingrijpende veranderingen als gevolg van de COVID-19 pandemie, treden overheidsdiensten een nieuwe wereld van "normale" operaties binnen. Bij de overgang naar nieuwe operationele omstandigheden, zoals bijvoorbeeld gespreide roosters om te voldoen aan richtlijnen voor sociale afstand, moeten...
Whitepaper van ServiceNow
januari 2021
Door heel Europa maken overheden de overstap van hun IT Services naar de Cloud om zo efficiënter te kunnen werken en tegelijkertijd kosten te besparen. Door de oude, geïsoleerde systemen te vervangen door zogeheten centralized shared services, kunnen overheden hun IT resources gebruiken voor hun kerntaken. Daarnaast brengt dit een verbetering...
Reference Case van ServiceNow
Onderwerp:
Management / Cloud Computing
januari 2018
NXP werd in 1853 onder de naam Philips Semiconductors opgericht en is momenteel een van de grootste producenten van halffabricaten ter wereld. Denk hierbij aan chips, waarmee ze onder anderen de Near Field Communication (NFC) technologie en RFID-tags hebben uitgevonden. Met ruim 9 miljard dollar aan jaaromzet en zo’n 41.000 medewerkers in dient,...
Business Case van ServiceNow
Onderwerp:
Management / Beheer
december 2017
Het Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire of kortweg CERN is de Europese Raad voor Kernonderzoek. CERN is vooral bekend voor de Large Hadron Collider, de deeltjesversneller die wordt ingezet om inzicht te krijgen in hoe materie is opgebouwd. Hieromheen worden enorme hoeveelheden onderzoeken verricht door de 3.000 mensen die bij CERN in...
Reference Case van ServiceNow
Onderwerp:
Internet / Cloud Computing
december 2017
Bij een servicedesk is geen dag het zelfde, telefoon gaat, e-mail komt binnen, het management wacht op rapporten en gebruikers worden ontevreden. Er blijft werk liggen en ondertussen is er geen inzicht in alle inkomende en uitgaande gegevens en knelpunten. Kortom: er wordt niet efficiënt gewerkt. Het is tijd om de eerste stap te zetten om uw...
Whitepaper van ServiceNow
Onderwerp:
Digital Workplace / Management / Beheer
augustus 2016
Klanten en gebruikers verwachten dat IT steeds sneller en goedkoper wordt. Om aan deze vraag te voldoen moeten CIOs hun afdelingen en werkwijze ingrijpend transformeren, Top-down en Bottom up, terwijl de geleverde service hetzelfde of zelfs beter moet zijn. En effectieve adoptie van nieuwe technologie geeft uw organisatie een voorsprong, of uw...
Whitepaper van ServiceNow
Onderwerp:
Management / Beheer / Digital Innovation
augustus 2016
We leven in het tijdperk van digitale transformatie. Alles binnen een organisatie is tegenwoordig ‘software-defined’ of mobile-first en technologische innovaties en veranderingen volgen elkaar in rap tempo op. Hierdoor wordt al heel snel voorbij gegaan aan de grondbeginselen van IT, namelijk het tackelen van organisatorische uitdagingen...
Whitepaper van ServiceNow
Onderwerp:
Security / ICT-branche / Management / Beheer / Digital Innovation
juli 2016
Zolang data breaches blijven voorkomen binnen de gezondheidszorg sector, is het noodzakelijk dat CIO’s op de hoogte zijn van de best practices en tools die zij moeten implementeren om hun organisatie te beschermen tegen veiligheidsrisico’s. Ontdek in deze e-guide wat CIO’s te zeggen hebben over de beste manier om zorginstellingen te...
Whitepaper van ServiceNow
Onderwerp:
Security / Infrastructuur
juni 2016
IT Service Support Management (ITSSM) tools zijn essentieel voor het beheren van de levering van IT-diensten en stellen I&O managers in staat om betere ondersteuning te geven aan hun productie-omgevingen en –staf. ITSSM tools automatiseren de taken en workflows die verband houden met het beheer en de levering van kwalitatieve IT-diensten aan...
Onderzoek van ServiceNow
Onderwerp:
Security / Digital Workplace / Management / Beheer
april 2016