Whitepapers

10 tips om de IT Servicedesk binnen uw organisatie te optimaliseren

10 tips om de IT Servicedesk binnen uw organisatie te optimaliseren
TypeWhitepaper
Datum10 september 2019
TaalEN
BedrijfAxios Systems Benelux
Onderwerp Digital Workplace
Management
De IT service desk vandaag de dag kent 3 doelen; sneller, beter en goedkoper. Maar gaat dit wel samen wanneer je de service desk wil laten ontwikkelen van goed naar best? En wat zijn hiervan de implicaties voor de organisatie zelf?

Deze whitepaper biedt de lezer 10 tips om significante verbeteringen bij de IT Service Desk door te voeren dankzij 3 ITSM waarden; zelfservice, kennismanagement, en automatisering en AI.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Axios Systems Benelux) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.