Whitepapers

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact
TypeWhitepaper
Datum27 maart 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Onderwerp CRM
Development
Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van frustratie? Of weet u zeker dat het communicatieproces binnen uw klantcontactcenter gestroomlijnd verloopt en iedere klacht of vraag van een klant naar volle tevredenheid en zo snel mogelijk wordt afgehandeld? En zo ja, kunt u dat staven met analyses en rapportages? Geeft uw klanttevredenheidscijfer of Net Promoter Score hetzelfde beeld? Oftewel: staat bij u de klant centraal?   Tevreden klanten én medewerkers Als u ook maar het minste vermoeden heeft dat er in uw klantcontacten wel eens wat mis gaat, lees dan vooral verder. Deze whitepaper geeft 5 tips voor het verbeteren van uw multichannel klantcontacten. Met een grotere klanttevredenheid én medewerkerstevredenheid tot gevolg.
Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.