Whitepapers

80% minder telefoonverkeer op de vestigingen dankzij één centraal contactcentrum

80% minder telefoonverkeer op de vestigingen dankzij één centraal contactcentrum
TypeReference Case
Datum20 juli 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Onderwerp Management
Beheer
Bij Susa Studenten uitzendbureau hebben de ingeschreven studenten veel flexibiliteit in het opgeven en aanpassen van hun werkuren. Deze werkwijze vereist zeer veel contactmomenten. Om dit alles in goede banen te leiden, ging Susa van een decentrale organisatie naar één centraal contactcentrum met gebruik van de software van KANA. Sindsdien is het telefoonverkeer op de vestigingen met 80% gereduceerd.
Wanneer je dit reference case downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.