Whitepapers

Controle over uw Servicedesk met deze ITSM Blueprint

Controle over uw Servicedesk met deze ITSM Blueprint
TypeWhitepaper
Datum 3 augustus 2016
TaalEN
BedrijfServiceNow
Onderwerp Digital Workplace
Management
Beheer

Bij een servicedesk is geen dag het zelfde, telefoon gaat, e-mail komt binnen, het management wacht op rapporten en gebruikers worden ontevreden. Er blijft werk liggen en ondertussen is er geen inzicht in alle inkomende en uitgaande gegevens en knelpunten. Kortom: er wordt niet efficiënt gewerkt.

Het is tijd om de eerste stap te zetten om uw servicedesk onder controle te krijgen. Om te beginnen moet u zich afvragen:

  • Behandeld u de incidenten voornamelijk met e-mail en telefoon? - Heeft u een groeiende lijst van verouderde incidenten?
  • Denk u er over na om de basis ITIL standaarden te implementeren?
  • Wilt u meer inzicht over wat er gebeurd binnen uw service verlenende organisatie?

Op deze en meer vragen geven wij een antwoord en bieden we een duidelijke oplossing in deze whitepaper. Download nu deze zeer complete IT Service Management Blueprint!

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.