Whitepapers

Customer 360 for Dummies

Customer 360 for Dummies
TypeWhitepaper
Datum 2 augustus 2021
TaalNL
BedrijfInformatica
Onderwerp Management
Big data
"De strijdkreet, ""We hebben een geweldige klantervaring nodig"", ligt op de lippen van de slimste marketeers. Als je geen geweldige klantervaring levert, kun je de oorlog om trouwe klanten verliezen. Je klanten hebben hoge verwachtingen. Met elke interactie vormen ze een mening die dicteert hoe, wanneer, en of ze weer zaken met je doen. En hun mening kan vorm te geven aan de koopbeslissingen van mensen die ze wel en niet kennen. Of je het nu leuk vindt of niet, de dichtstbijzijnde concurrent is zo dichtbij als een Google-zoekopdracht. Dat maakt het leveren van een geweldige klantervaring noodzakelijk. Om geweldige klantervaringen te bieden die terugkerende bezoeken inspireren en positieve recensies, moet je waardevolle klantgegevens gebruiken die je nodig hebt om persoonlijke, relevante en naadloze interacties te creëren tijdens het end-to-end klanttraject. Maar als je klantgegevens vast zitten in geïsoleerde applicaties, spreadsheets of andere silo's die branche-, afdelings- of regiospecifiek zijn, kunt je deze misschien nooit gebruiken om je doelen te bereiken. Lees hier wat het betekent om je eigen geweldige klantervaringen te ontwikkelen, zodat je voorop kunt lopen bij het leiden van de ultieme klantervaring binnen je bedrijf."
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Informatica ) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.