Whitepapers

De belangrijkste voordelen van het outsourcen van klantenservice-ervaringen

De belangrijkste voordelen van het outsourcen van klantenservice-ervaringen
TypeWhitepaper
Datum16 april 2015
TaalEN
BedrijfVerint
Onderwerp CRM
Beheer
In de zoektocht naar loyale klanten worden de verwachtingen hoger en staat voor uw organisatie steeds meer op het spel. Het aantrekken –maar vooral- behouden van klanten blijkt een moeilijke opgave. Een klant voelt zich immers echt gewaardeerd wanneer deze op elk gewenst moment naar voldoening geholpen wordt, ongeacht of dit nu telefonisch, per mail of via de website is.

De voordelen van outsourcen De oplossingen die hierin voorhanden zijn, ontzorgen organisaties bij het afhandelen van klantcontacten. Maar hoe gaat dit precies in zijn werk? Lees in deze whitepaper over de belangrijkste voordelen van het outsourcen van klantservice-ervaringen.
Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.