Whitepapers

De grote uitdagingen van goede klantenservice voor een juridisch dienstverlener

De grote uitdagingen van goede klantenservice voor een juridisch dienstverlener
TypeReference Case
Datum19 juni 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Onderwerp Digital Workplace
Management
Beheer
DAS is een van de grootste financieel-juridische dienstverleners in Nederland. Dit doen zij onder andere telefonisch, waar een team van ruim 50 medewerkers advies geeft aan particulieren en ondernemers. Dit resulteert uiteindelijk in liefst 700 telefoongesprekken per dag, maar zonder een goed klantenservicesysteem zouden dat er nog veel meer zijn geweest.

De adviesdesk startte in 2006 met 4 man. Tegenwoordig is dat dus bijna 13 maal zo groot. In 2010 zag DAS een enorme groei in klantcontacten. Dit was dan ook aanleiding om een klantenservicesysteem in de arm te nemen en sinds 2011 worden alle klantcontacten dan ook centraal geregistreerd. Voordelen hiervan zijn een efficiëntere wijze van het afhandelen van klantcontacten, uniformiteit in de afhandeling en een juiste registratie van gespreksonderwerpen. Dit alles zorgt ervoor dat DAS controle heeft over haar klanteninformatie en zo een betere, snellere service kan verlenen.
Wanneer je dit reference case downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.