Whitepapers

De ROI van een mobiele strategie in de retail

De ROI van een mobiele strategie in de retail
TypeWhitepaper
Datum 5 december 2016
TaalEN
BedrijfHoneywell S&PS
Onderwerp Onderwijs
Management

Een goed uitgedachte mobiele strategie wordt steeds belangrijker binnen retail. Onderdeel hiervan zijn mobiele kortingsbonnen. Onderzoeksbureaus verwachten dat de hoeveelheid gebruikte online coupons tussen 2014 en 2019 zal groeien naar meer dan 31 biljoen stuks.

Wat maakt een mobiele strategie succesvol? CodeBroker heeft in de afgelopen 7 jaar exclusief met retailers gewerkt en onderzocht wat de return on investment (ROI) was voor retailers die mobiele kortingsbonnen hebben inzet.

Deze whitepaper geeft inzicht in hun onderzoek en laat zien wat een mobiele strategie succesvol maakt.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Honeywell S&PS) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.