Whitepapers

Een servicedesk die uw workforce overweldigt is te realiseren in slechts 5 stappen

Een servicedesk die uw workforce overweldigt is te realiseren in slechts 5 stappen
TypeWhitepaper
Datum11 februari 2016
TaalEN
BedrijfServiceNow
Onderwerp Security
ICT-branche
Digital Workplace
Management
Beheer

Iedere interactie tussen uw werknemers en uw servicedesk beïnvloedt de reputatie van het hele infrastructuur- en operations (I&O) team. Om de leden van uw workforce te pleasen (of zoals Forrester dat zegt, te overweldigen), moet zij u beschouwen als een team dat niet alleen effectief is maar ook plezierig en gemakkelijk is om mee te werken.

De servicedesk is het enige contactpunt voor alle zakelijke- en technische vragen en een essentieel communicatieplatform voor alle operationele processen binnen het technologische beheer. De servicedesk is ook verantwoordelijk voor het beantwoorden, escaleren en oplossen van issues van andere teams binnen het technologische kader en andere spelers binnen het ecosysteem.

Dit rapport laat I&O professionals in 5 stappen zien hoe zij een servicedesk kunnen creëren die zowel intern als extern effectief opereert.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.