Whitepapers

Hoe de Kindertelefoon klaar is voor de toekomst

Hoe de Kindertelefoon klaar is voor de toekomst
TypeReference Case
Datum19 juni 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Onderwerp Management
Beheer
De kindertelefoon voert jaarlijks ruim 179.000 gesprekken over ernstige en minder ernstige zaken. Daarnaast krijgt de kindertelefoon jaarlijks ruim 420.000 unieke bezoekers op haar website. De manier van communiceren van de doelgroep verandert continu. De telefoon alleen volstaat niet meer, online communicatie via chat en social media is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering.

Doordat de Kindertelefoon een platform wil blijven dat altijd in contact kan blijven staan met hen die contact zoeken, moest er een focus komen op online aanwezigheid. Daarbij zou dit ook een kans zijn om alle communicatie handig te kunnen structureren voor duidelijke rapportages en overzichten.

Lees in deze reference case hoe de implementatie van een nieuw klantenservice systeem als basis voor inzicht succesvol is verlopen voor de Kindertelefoon.
Wanneer je dit reference case downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.