Whitepapers

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden
TypeWhitepaper
Datum 3 augustus 2016
TaalEN
BedrijfServiceNow
Onderwerp Management
Beheer
Digital Innovation

Klanten en gebruikers verwachten dat IT steeds sneller en goedkoper wordt. Om aan deze vraag te voldoen moeten CIOs hun afdelingen en werkwijze ingrijpend transformeren, Top-down en Bottom up, terwijl de geleverde service hetzelfde of zelfs beter moet zijn. En effectieve adoptie van nieuwe technologie geeft uw organisatie een voorsprong, of uw concurrent. Disrupt or be disrupted.

Ondanks vooruitgang is traditioneel IT service management (ITSM) support niet geschikt voor een alsmaar snellere en disruptievere digitaliserende omgeving. In deze e-gids zult u ontdekken waarom een nieuwe benadering van ITSM is niet alleen nodig is om concurrerend te blijven - het is van essentieel belang voor het voortbestaan van bedrijven. Lees nu hoe SABRE (Semi-automated Business Research Environment) technologie ITSM support herdefinieert.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.