Whitepapers

Houdt uw IT Service Management gelijke tred met de groei van uw bedrijf?

Houdt uw IT Service Management gelijke tred met de groei van uw bedrijf?
TypeWhitepaper
Datum11 februari 2016
TaalEN
BedrijfServiceNow
Onderwerp Security
Management
Beheer
Information Technology Service Management (ITSM) is belangrijker dan ooit tevoren en stapt eindelijk uit de schaduw. Aangezien iedere afdeling binnen een organisatie afhankelijk is van IT, is het aantal serviceverzoeken bij de IT-afdeling geëxplodeerd.

De toenemende omvang van ITSM heeft voor veel organisaties geleid tot meerdere ITSM systemen, verzamelingen van handmatige processen en gecompliceerde workflows. Deze ontwikkeling is een serieuze aanslag op resources. IT-afdelingen moeten hierdoor manieren zien te vinden om ITSM te consolideren, automatiseren en verbeteren, zodat zij kostbare tijd vrij kunnen maken voor andere projecten. De IT-teams die dat doen helpen hun organisatie door een traject van digitale transformatie.

Met ServiceNow is het gemakkelijk om uw ITSM infrastructuur te moderniseren door middel van consolidatie en automatisering. Met een enkel system of record en één ITSM-architectuur kunt u resources beschermen en serviceverzoeken sneller afhandelen, wat in het voordeel is van de eindgebruikers.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.