Whitepapers

Rijksuniversiteit Groningen voorkomt lange wachtrijen bij servicebalie dankzij centrale kennisbank

Rijksuniversiteit Groningen voorkomt lange wachtrijen bij servicebalie dankzij centrale kennisbank
TypeReference Case
Datum25 juni 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Onderwerp Management
Beheer
Rijksuniversiteit Groningen (RUG) heeft meer dan 5.000 medewerkers en ruim 28.000 studenten. Zoveel studenten zorgen voor de nodige vragen, vooral gedurende de piekperiodes aan het begin van het studiejaar en in februari. Om hen professioneel te kunnen benaderen en lange wachtrijen aan de balie te voorkomen, heeft RUG gekozen voor een centrale kennisbank waarin alle beschikbare informatie niet langer verstopt zit in allerlei webpagina’s en studenten via web self-service eenvoudiger een antwoord kunnen vinden op hun specifieke vragen.

Deze case study neemt u mee door het implementatietraject van de centrale kennisbank bij de RUG, beschrijft de behaalde voordelen van deze implementatie en laat zien waarom de RUG een voorbeeldfunctie inneemt in onderwijsland op het gebied van communicatie en service richting studenten.
Wanneer je dit reference case downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.