Whitepapers

Totale klantenservice oplossing voor de bank van morgen

Totale klantenservice oplossing voor de bank van morgen
TypeReference Case
Datum19 juni 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Onderwerp Digital Workplace
Management
Beheer
Het succes van Triodos Bank brengt vele uitdagingen met zich mee. De bank die enkel geld uitleent aan bedrijven die op een of andere manier meerwaarde hebben op het gebied van zorg, welzijn, natuur, milieu of kunst & cultuur groeit de afgelopen jaren flink. Een goed teken uiteraard, maar als bank is één van de belangrijkste dingen om in nauwe verbinding te staan met je klant. En dat mag niet in het gedrang komen.

Om die reden is Triodos Bank op zoek gegaan naar een customer service oplossing die het klantcontact naar een hoger niveau kon tillen. De groei van online klantenservice en een toename in de hoeveelheid mailcontact laat zien dat mensen op meerdere wijzen geholpen willen worden. Lees in deze case hoe Triodos Bank met behulp van een geïntegreerde klantenservice oplossing haar klanten nog beter en efficiënter kan bijstaan.
Wanneer je dit reference case download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verint) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.