Whitepapers

Traditionele on-premise IP PBX systemen vs. Unified Communications as a Service (UCaaS)

Traditionele on-premise IP PBX systemen vs. Unified Communications as a Service (UCaaS)
TypeWhitepaper
Datum21 november 2018
TaalEN
BedrijfFuze Europe B.V.
Onderwerp Internet
Cloud Computing

Vaak wilt u gewoon een tool die werkt. Of een platform dat uw werk eenvoudiger en uw team efficiënter maakt. Simpel toch?

Waarschijnlijk zijn al veel van uw huidige systemen verplaatst naar de cloud: CRM, ERP, klantenservice, ITSM, enz. Heeft u zichzelf wel eens afgevraagd waarom dat nog niet zo is voor al uw zakelijke communicatie? Dat kan namelijk ook.

Zakelijke communicatie als tool in de cloud: Unified Communications as a Service (UCaaS). Een tool die altijd werkt. Of u nu achter uw bureau zit of op reis bent, u beschikt over een moderne, naadloze communicatie ervaring waarbij spraak, video, samenwerking, tekst, vergaderingen, analyses en mobiele communicatie plaatsvinden op één enkel, verenigd en puur cloud-platform.

Download deze whitepaper om te zien hoe traditionele on-premise IP PBX systemen zich verhouden tot UCaaS diensten. Er wordt gekeken naar onder andere de verschillen in kosten, up-time en productiviteit van medewerkers.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Fuze Europe B.V.) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.