Whitepapers

Transformeer uw IT Service Desk met Self-Service, Knowledge Management, Automatisering & AI

Transformeer uw IT Service Desk met Self-Service, Knowledge Management, Automatisering & AI
TypeWhitepaper
Datum 4 februari 2020
TaalEN
BedrijfAxios Systems Benelux
Onderwerp Digital Workplace
Management
Digital Innovation
De meeste IT service desks willen beter, sneller, goedkoper werken, maar wat moet uw service desk doen om van goed, geweldig te worden?

Deze whitepaper biedt u tien tips om uw IT service desk te professionaliseren middels drie belangrijke IT service management (ITSM) capaciteiten - self-service, knowledge management, automatisering en artificial intelligence (AI), en gaat ook in op de valkuilen die u moet voorkomen om succesvol te zijn.

In deze whitepaper leert u over: 

- De meest voorkomende IT service desk uitdagingen
- Veel voorkomende fouten op het gebied van self-service, knowledge management, automatisering en AI??
- Hoe u het beste kunt slagen met hoogwaardige dienstverlening
- De rol van AI op het gebied van IT support activiteiten
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Axios Systems Benelux) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.