Whitepapers

Zit uw helpdesk in de problemen? Blueprint voor een helpdesk waar u trots op kunt zijn

Zit uw helpdesk in de problemen? Blueprint voor een helpdesk waar u trots op kunt zijn
TypeWhitepaper
Datum 8 maart 2016
TaalEN
BedrijfServiceNow
Onderwerp Security
ICT-branche
Digital Workplace
Management
CRM
Beheer
Helpdesk eigenaren streven ernaar om excellente ondersteuning te bieden aan hun klanten. Maar het is lastig om dat te bewerkstelligen wanneer helpdesk software u niet de controle geeft over binnenkomende verzoeken en u niet ondersteunt bij het meten van serviceverlening. Het resultaat is een systeem dat te rigide is en helpdesk managers niet in staat stelt om snel en adequaat in te spelen op veranderende behoeften in de markt.

Deze blueprint zet uw helpdesk om in een afdeling waar u, als helpdesk manager, en uw bedrijf trots op kunnen zijn. Leer hoe u uw klanten kunt verrassen, een voorspelbare gebruikerservaring kunt creëren en hoe u een agile werkomgeving creëert waardoor uw helpdesk veel eenvoudiger kan inspelen op verschillende businessbehoeften.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.